Looking for agency that provides aqiqah & qurban?Click the banner..
Looking Gift for Someone? Click the banner..

Feb 28, 2011

#SVR1:Fridge Magnet (FM) from Swiss

Uols suka collect FM? Meh tengok FM yang comel khas dari Switzerland.


FM1
RM31


FM2 
RM31


 FM3
RM31


 FM4
RM21


FM5
RM24


FM6
 RM25


FM7
RM32


 FM8
RM32




PRODUCT INFORMATION

Macam yang uols tau, Swiss ni glamer dengan cokolatnya yang very the creamy, cheesenya yang macam-macam & lazat dan cuckoo clock.. Sebab tulah ada FM berbentuk cokolat, cheese dan cuckoo clock ni.. Dan lembu adalah ternakan yang glamer di Swiss ni..

Lausanne adalah tempat tinggal kami.. Bandar ni glamer dengan muzium olimpik, education dan culture.. Nak tau maklumat lanjut mengenai Lausanne boleh klik sini..

Manakala Montreux pula, ramai artis duduk kat sini, maklumlah viewnya memang cantik, namapon tempat high-class.. Nak tau cerita dan gambar yang pernah saya abadikan di blog personal bole klik sini dan sini..

Berkenaan dengan FM4, FM5 dan FM6, yang berkilau tu disebabkan flash kamera dan bukannya defect pada FM tersebut.. Kalau nak kira dengan negara-negara lain yang kami pernah lawati, FM Switzerland ni memang a little bit pricey, maklumlah kat sini mana ada benda murah-murah ni..huhu.. Harga tersebut tidak termasuk shipping yer.. Kami sekeluarga akan balik ke Malaysia bulan 6 ni, kalau nak save shipping cost dari Swiss ni dan sanggup tunggu bulan 6 ini, bolehlah order FM ni sekarang dan hanya perlu bayar shipping cost domestic Malaysia aje..

Untuk pertanyaan dan order, sila isi Form dan nyatakan Code Entry #SVR1 dan Code Items, ex. FM1 dan kuantiti.. Thanks..


CLARIFICATION

The prices above were taken at the end of April, they may vary slightly at purchase time due to currency exchange. Don't hesitate to ask the price of any item and we will do our best to get you the lowest price!

G+, LIKE or TWEET this product:

3 comments:

  1. FM3 tuh baper harga ek? nanti bgtahu asid ye..

    FM5 tuh, asid nak ye

    ReplyDelete
  2. Kak, harga tertera termasuk pos ke??? :)

    ReplyDelete
  3. kak,ai suka kumpul fm..macamna nak order? n kalau ai order ai perlu bayar b4 kak balik malaysia ka macamna?termasuk dengan postage ka hg fm? ai nak fm 1= rm 29,fm 3=rm 29,fm 5=23

    so total rm 72..
    kalu boleh murah lagi bape ek u boleh kasi??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...