Looking for agency that provides aqiqah & qurban?Click the banner..
Looking Gift for Someone? Click the banner..

Jun 30, 2011

#MBS2 : Order dan Testimonial dari Customer

Hehehe, baru dapat update blog ni, setelah sekian lama berjoli, lalu terpaksa menyepikan diri dari alam blogging, akhirnya ada juga ruang dan kesempatan untuk upload gambar baju dan cap yang dipesan oleh Khairul dari Sg. Petani. 






Barang-barang ni pon dah selamat sampai ke empunya barang (agagaga..berzaman dah sampai baru nak upload gambar..ekekek), berikut adalah testimoni daripada beliau melalui email.
Salam. Dah terima t-shirt2 & cap tu. Cap & 2 tshirt yg CikpuanHady tolong pilihkan tu pun cool (especially the cap, really like it). Thanks. Saya beli ok.

Begitu juga dengan barang-barang yang dipost pada entri #MBS1 : Order dari Customer, telahpun selamat sampai ke tangan masing-masing, tanpa cacat cela..hohoho.. Maklumlah, risau juga coz ada antara barang tersebut fragile, tapi alhamdulillah, semuanya sampai dengan selamat.

Terima kasih kerana membeli belah di Ma Belle Shoppe.. Hope uols semua berpuas hati.. Oh ya, pre-order berjalan seperti biasa, nantikan beberapa FM London yang tersangatlah murah harganya, akan diupdate di entri akan datang..


G+, LIKE or TWEET this product:

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...