Looking for agency that provides aqiqah & qurban?Click the banner..
Looking Gift for Someone? Click the banner..

May 4, 2014

Official Tupperware Starter Kit Beg Baru

Assalamualaikum semua... :)

Bermula April 2014, semua stokis Tupperware di Malaysia mula mengedarkan starter kit Tupperware yang baru, dengan bertemakan Yes U Can! Dan begnya tersangatlah CUTE dan INSPIRING giteww, dan sangat sesuai untuk digayakan dan dibawa kemana-mana sahaja..

Pada bulan April lepas, saya berkesempatan ke stokis di Pekan untuk membuat pendaftaran consultant baru. Mereka dahpun membuat PILIHAN yang tepat untuk sertai Tupperware bersama kami di Team Power, anda bila lagi?



Macam mana, MENARIK kan? Anda dapat HOT SELLING B2B Purplelicious Saver dan SUPER CUTE Eco Bottle Keychain.. Dua barang tu pon harganya dah RM50.

Bagi yang mendaftar dengan Team Power di bawah saya, anda juga akan menerima FREE GIFT secara peribadi dari saya sebagai tanda perkenalan kita. :)

Semua barang dalam starter kit ni banyak membantu kita dalam membuat sale dan berkembang dalam bisnes Tupperware. Jadi, rajin-rajinlah membaca GUIDE BOOK tu yer.. Dan semestinya, saya akan MEMBANTU 110% untuk semua consultant dan rakan niaga saya..

Yang belum daftar, jom hubungi saya untuk maklumat lanjut..

PM/WA/LINE 010 901 8101
Penghantaran PERCUMA di Kuantan-Gambang-Pekan



G+, LIKE or TWEET this product:

0 Comments
Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...